چینش و انواع طرح بندی کاشی های مترو (ساب وی)

چکیده: از زمانی که کاشی مترو برای اولین بار در سال 1904 برای سیستم متروی شهر نیویورک طراحی شد، به دلیل تطبیق پذیری و دوام آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگرچه این کاشی براق و شیک بیش از یک قرن است که وجود دارد، اما هنوز هم بسیار مدرن به نظر می رسد. کاشی مترو را می توان در هر اتاق در خانه و هر سبک طراحی گنجاند. اگر تصمیم گرفته‌اید کاشی‌های مترو یا همان ساب وی را در فضای خود بگنجانید، در این مطلب سعی داریم انواع چینش و طرح بندی کاشی های مترو را به شما آموزش دهیم تا از بین ان ها بهترین مدل متناسب با سلیقه و سبک مد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب گسترده کاشی مترو در فروشگاه انزو شما را برای دستیابی به سبک دلخواه خود راحت کرده است. پس با ما همراه باشید.

انواع طرح بندی کاشی مترو

کاشی‌های مترو به عنوان یک گزینه محبوب در طراحی داخلی و خارجی، به دلیل ظاهر ساده و شیک، مقاومت بالا و تنوع در طرح‌ها و رنگ‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. این کاشی‌ها که به نام "کاشی‌های مترو" شناخته می‌شوند، برای اولین بار در ایستگاه‌های مترو پاریس در اوایل قرن بیستم استفاده شدند و از آن زمان به بعد به یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون مدرن تبدیل شدند. انواع مختلفی از طرح‌بندی برای این کاشی‌ها وجود دارد که هر کدام می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و منحصر به فرد به فضا ببخشد. در این مقاله، به بررسی برخی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع طرح بندی کاشی های مترو می‌پردازیم تا شما بتوانید با اطلاعات کامل‌تری تصمیم‌گیری کنید و طرح مناسبی برای فضای خود انتخاب کنید.

  • چینش آجری
  • چینش افقی
  • چینش افست عمودی
  • چینش عمودی
  • چینش شاه ماهی
  • چینش شبکه ای
  • چینش ترکیبی

در ادامه به بررسی هریک از آنها با جزئیات بیشتری می پردازیم.

1- چینش آجری

طرح چینش آجری کاشی کلاسیک ساب وی از یک پشته آجر سنتی تقلید می کند. این طرح که با کاشی‌های افست افست مشخص می‌شود، بسیار شیک به نظر می‌رسد. طراحی دیوار آجری که در اینجا با استفاده از کاشی های مترو نشان داده شده است، بسیار جذاب است و به اندازه کافی ظریف است که تمرکز را از طاقچه دوش تزئینی دور نمی کند.

این حمام روشن و مدرن دارای کاشی‌های مترو با ظاهری دست‌ساز با روکش‌های مات و براق است.

2. چینش افقی

اگر کسی هستید که می خواهید همه چیز مرتب و منظم باشد، پس یک پشته افقی را در نظر بگیرید. خطوط عمودی و افقی واضح یک الگوی شبکه ای ساختار یافته ایجاد می کنند. ردیف های دوتایی متناوب کاشی مترو براق و کاشی مترو مات این طراحی ساده را بهبود می بخشد و به این حمام مدرن دوست داشتنی علاقه بی نظیری می بخشد.

این حمام روشن و مدرن دارای کاشی‌های مترو با ظاهری دست‌ساز با روکش‌های مات و براق است.

3. چینش افست عمودی

با الگوی مترو افست عمودی متمایز شوید. راه راه های بلند و باریک عمودی توهم ارتفاع را ایجاد می کند که برای یک فضای حمام کوچک مناسب است. این دوش باشکوه نشان می‌دهد که چگونه با چرخش نود درجه کاشی‌های شما می‌تواند ظاهری تازه و مدرن به فضای شما ببخشد.

این حمام مدرن زیبا و شیک دارای کاشی حمام مترو به رنگ صورتی آجری است که به صورت افست عمودی نصب شده است.

4. چینش عمودی

چینش عمودی بلند، مرتب و شیک، چیدمان عالی برای طراحی مدرن بسیار سازمان یافته است. ما عاشق این هستیم که چگونه این چینش عمودی به عنوان یکی از انواع طرح بندی کاشی های مترو، ردیف‌های منظم و خوبی ایجاد می‌کند که فضای این حمام را گسترش داده و برجسته می‌کند.

این حمام روشن و مدرن دارای پشتی کاشی های مترو با ظاهر دست ساز سفید است.

5. چینش شاه ماهی

با طرحی به نام شاه ماهی حرکت را به فضای خود اضافه کنید. خطوط مورب چشم را در فضای شما می برد و به عرض و عمق اضافه می کند. کاشی مات مترو استفاده شده در این کف ثابت می کند که این طرح می تواند به همان اندازه که پرانرژی است آرام باشد.

کف کاشی مترو با ظاهر دست ساز بژ با الگوی شاه ماهی.

6. چینش شبکه ای

نمی توانید بین عمودی و افقی تصمیم بگیرید؟ چینش شبکه ای بهترین با مزایای هردو چینش افقی و عمودی به عنوان یکی از انواع طرح بندی کاشی های مترو است. از سه تا چهار کاشی (بسته به عرض) برای ایجاد یک مربع استفاده کنید و آنها را در پشته های عمودی و افقی متناوب نصب کنید. این دوش مدرن از کاشی ظاهری دست ساز مترو به صورت شبکه ای استفاده می کند. تنوع در رنگ سبز-آبی و روکش براق سطحی پر جنب و جوش و مواج ایجاد می کند.

این دوش آبی دارای کاشی‌های مترو با ظاهری دست‌ساز در الگوی پشته‌ای شبکه‌ای با طاقچه دوش مرمری است.

7. ترکیب طرح ها

ترکیب چیدمان های مترو یک راه عالی برای برجسته کردن یک ناحیه از فضای شما - مانند سینک ظرفشویی یا اجاق گاز - یا ایجاد اکسنت روی دیوار شما است. در اینجا سه ​​فضای خیره کننده وجود دارد که دو چیدمان را برای یک جلوه بصری فوق العاده ترکیب می کنند.

بین کابینتی آشپزخانه کاشی مترو دراز مشکی براق نصب شده در طرح آجری و شاه ماهی.

کاشی‌های پرسلانی براق خاکستری مترو در پشت یک سینک سفید، کابینت‌های سبز رنگ.

حمام مدرن با دیوار کاشی‌های مترو با ظاهری دست‌ساز کرم‌رنگ.

کاشی پیکت طرح مدرن از کاشی مترو

کاشی‌های پیکت، که نمایی مدرن از کاشی‌های مترو هستند، به دلیل پشته‌های منظم و زوایای ظریفشان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. این دیوار دوش با استفاده از پیکت سیاه و سفید فضایی فوق مدرن را ایجاد می کند که همچنان کیفیت بی تکلف کاشی های مترو سنتی را حفظ می کند. برای یافتن طرحی که متناسب با سبک شما باشد، مجموعه کامل کاشی های ما را خریداری کنید.

این دوش بزرگ و باز دارای یک دیوار کاشی پیکت سیاه و یک دیوار کاشی پیکت سفید است.

از ترکیب یک یا چند مورد از این انواع طرح‌ بندی کاشی های مترو می توانید جلوه های ویژه ای ایجاد نمایید. با خدمات طراحی ما، راحت تر از همیشه می توانید رویاهای طراحی خود را به واقعیت تبدیل کنید. یا، طرح‌بندی‌های شیک‌تر مترو را در فضاهای واقعی در گالری اینستاگرام ما کاوش کنید! در صورتی که هرگونه سوالی برای خرید این مدل کاشی ها داشتید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!

مطالب مرتبط دیگر
آماده پاسخگویی به نظرات و سوالات شما عزیزان هستیم